Jak rozpocząć dietę?

Od dawna chcesz zrzucić zbędne kilogramy? Brakuje Ci chęci i motywacji? Uważasz, że masz zbyt wiele pracy i obowiązków żeby móc skutecznie się odchudzać? Brakuje Ci energii?

Wyznacz sobie cel

Rozpoczynając dietę, musimy jasno wyznaczać sobie cel, np. „w ciągu tego miesiąca schudnę 4 kilogramy”. Musimy także pamiętać o ciągłym powtarzaniu i przypominaniu sobie, jaki obrałyśmy cel na początku diety.

Nie kupuj niezdrowego jedzenia

Kolejnym krokiem są racjonalne zakupy spożywcze (zawsze dokonuj ich po zjedzonym obiedzie, nigdy na pusty żołądek!). Zapisz sobie w notesie, jakich składników będziesz potrzebować do przygotowywania posiłków w danym tygodniu, i jasno przestrzegaj tej listy w sklepie. Nie oglądaj alejek ze słonymi przekąskami, gazowanymi napojami i słodyczami. Pod żadnym pozorem nie kupuj niezdrowego jedzenia np. dla swojego dziecka – ponieważ istnieje spora szansa, że również będziesz je wtedy spożywać. Koniecznie powiadom lokatorów i rodzinę o swojej diecie, tak aby nikt nie proponował Ci np. wyjścia do fast foodu.

Jeśli nie masz pomysłu na zdrowe posiłki to skorzystaj z przepisów online lub zakup specjalny catering dietetyczny dostosowany do Twoich zapotrzebowań energetycznych.

Zażywaj ruchu

Zakup sobie karnet na najbliższą siłownię i od razu zapisz się na kilka zajęć z góry. Nie odkładaj tego pod żadnym pozorem na później! Pamiętaj aby kontrolować swoją wagę raz w tygodniu, najlepiej rano przez śniadaniem.

Skorzystaj z innych metod

Możesz również pobrać sobie specjalną aplikację mobilną na smartfona, w której zapisywać będziesz postępy w swojej diecie. Pamiętaj żeby się nie załamywać! Dąż do wyznaczonego celu, nawet jeśli jednego dnia masz mniej siły lub brakuje ci motywacji!

Trzymamy za Ciebie kciuki i życzymy wspaniałych i trwałych rezultatów w odchudzaniu!

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *