Efektywny marketing na portalach społecznościowych

Niezwykle łatwy obecnie dostęp do łączy internetowych każdemu z nas umożliwia naukę oraz rozwój pasji, a nawet prowadzenie własnego przedsiębiorstwa bez potrzeby wychodzenia z domu. Dzisiaj własną firmę można prowadzić bezpośrednio z zacisza domowego. Jednak w ostatnich latach szczególnie interesujące dla firm stały się portale społecznościowe (social media), które są bezpośrednim miejscem promocji.

Istotną kwestią efektywnego marketingu na portalach społecznościowych jest wykorzystanie zaufania do osób z kręgów znajomych. Polecanie przez kolegę ze szkolnej ławki danego produktu lub usługi jest rodzajem marketingu szeptanego, czyli najsilniej oddziaływającym narzędziem marketingu. W wyniku tego dany produkt jest odbierany jako produkt wysokiej jakości, sprawdzony przez innych konsumentów.

Warto to wykorzystać, planując kampanie marketingowe w sieci.

Odpowiedz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *